fredag 8 januari 2016

Dan före dan före...

Hemresedan!
Vaknade imorse med en ångest likt endast en annan: separations-och hemreseångesten!
Det "komiska" är att jag fram till igår kväll haft en liten hemlängtan hela tiden, men nu slog det liksom helt bakut! Klassiskt.. :P

Dagarna rullar på i vanlig ordning, hänger mest ett syskonpar (M+A) som bor i samma rum som mig på hostelet samt ett par svenskar som varit/ska vara här en längre tid. Samt spenderar en hel del tid själv/på yoga/på stranden! Där träffade jag igår två dudes från Israel som var riktigt trevliga, så de bjöd med mig att kolla på solnedgången lite senare. En av deras vänner försökte lära mig att göra ett kapoeira-hopp vilket gick sådär :)
Sen på kvällen bestämde M+A+myself att vi skulle trotsa sömnbegäret och gå till Kika för att uppleva "the big night out" som är på torsdagar här. Stolta vinglade vi hemåt av trötthet kl 23 :')

Idag ska vi rida på stranden i solnedgången, dagens höjdpunkt! Min ena handled är lite sur just nu efter all yoga (eller kanske mina akrobatiska försök igår) samt att jag brände mig lite igår så idag blir det nog en hel del soffhäng och plugg. Lördag borde bli en ganska "normal" dag, vi ska ut och äta på kvällen, och sen på söndag kl 06 går bussen till flygplatsen :'( :-/ :-) :D lite blandade känslor!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar